sobota 20. augusta 2016

Lúčenie a cesta do sveta

Čas veľmi rýchlo bežal, a prišiel môj posledný týždeň doma.
Povedal som si že by sa patrilo spraviť nejakú rozlúčku s kamarátmi, no nechcelo sa mi organizovať veľké akcie – veď o rok sa vidíme.
Kedže mám viac kamošov, ktorí sú z odlišných partií, tak som zorganizoval hneď 3.

Najprv som sa rozlúčil s deckami zo zboru. (archívna fotka:) )

  Druhá bola s kamošmi z tanečka, aj oni sa somnou chceli rozlúčiť:-). Kde sa tancuje, tam je vždy dobre. Čiže asi tak to vyzeralo, niečo sme si zatancovali, pogrilovali, zaspievali a spokojní odchádzali domov.

No a tretia bola s ostatnými kamarátmi. Prišlo ich asi 30, čo som vážne nečakal. Hralo sa na husliach a heligónke, tancovalo, jedlo, "pilo".... Domov sme odchádzali neskoro po polnoci a myslím že nikto neľutoval že prišiel.




Samozrejmosťou bola aj rozlúčka s rodinou. Zišli sme sa v sobotu, na spoločnej večeri. Keďže budem mať ochvíľu 18. narodeniny, všetci si to spojili aj s oslavou. :) : )



Síce som mal za sebou 4 rozlúčky, no vôbec mi nedochádzalo že ochvíľu idem.
Dokonca mi mama vynadala že stále sa lúčim a mal by som sa aj začať baliť.
V stredu sme to teda nejak napratali do kufra - bolo ťažké sa zmestiť do 23 kg ( A to si neviem predstaviť ako sa o rok odtiaľ odveziem :) )


Vo štvrtok ráno sme s babkou napiekli trdelníky, ktoré beriem rotariánom, čo prídu pre mňa na letisko a s dufaním, že všetko máme, sme sa poobede vydali na cestu do Prahy, kde sme mali ubytko.
O 4 ráno sme už boli na letisku, rozlúčil som sa s rodičmi a bratom - na prekvapenie sa moc neplakalo a vydal som sa "do sveta".


No a momentálne sedím v lietadle niekde nad Kanadou, let prebieha bez problémov a už sa teším na Ameriku:)
..............................................................

Time was running very quickly, and it came to my last week at home.
I told myself it would be good idea to organize goodbye party, but I did not want to have large events - well, its just one year:-)
Since I have more friends, who are from different groups, so I organized 3 parties.

First, I say goodbye to the "kids" from the church choir.

The second was with friends from dance lessons, they also wanted to say goodbye :-). Where people are dancing, there is always good. So thats how was it like. We danced, sang and grilled some meat.

And the third was with other friends. We were about 30 that came, what I seriously did not expect. We played the violin and accordion, danced ,ate, "drank"... we left late after midnight, and I think everyone was satisfied.

Of course there was also a farewell with my family. We met on Saturday at dinner and since I have 18th birthday in 1 month , they made it as a celebration. :))

Although there were 4 farewell parties , I still did not feel like I am going abroad
Even my mother scolded that l am still having parties and I should also start packing.
On Wednesday we packed clothes to luggage - it was difficult to fit up to 23 kg (And I can not imagine how many bags will I leave America with  :))

Thursday morning, grandmother and I baked "Trdelník" that I am taking to Rotarians who come to welcome me at the airport and with hoping that we have everything, we are heading to Prague, where we have accomodation for 1 night.
About 4 am we were already at the airport, I said goodbye to my parents and brother - to the surprise we did npt cry much and I set off "to the world."

Well, currently I am sitting in a plane somewhere over Canada, flight is fine and already looking forward to America :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára